2011. március 10., csütörtök

Egyedül temetek




Fekete földet ások,mély sírhelyet készítek,
Gyászruhát fől nem veszek,nem könnyezek,
Harangot sem kongatok, papot sem hívok,
Vörös rózsából én  koszorúkat nem fonok,

Csak némán állok,s egyedül temetek,
Minden múltat,s fájdalmat leteszek,
Örökre mélyen, a sírba jól bedöngölöm,
Fejfát nem állítok, többé ne gyötörjön,

Vérvörös hosszú ruhát magamra öltök,
Vigadok ,táncot járok, én úgy örülök,
Szabadon szállhatok a tiszta ég alatt,
Lelkemben nem él a múltam,meghalt.

2011.03.11


8 megjegyzés:

annalíz írta...

Ez ismét egy gyönyörű vers, de nagyon szomorú....Ugye a temetés csak allegória?

Miriam Scott írta...

:) köszönöm , hogy jártál nálam, igen a temetés csak képletes :)
Üdv : Myra.

MJ írta...

Nekem annyira nem szomorú, de gyönyörű az bizonyos. Eltemetni a fájó múltat és utána szabadon "szállni" az nekem nem szomorú. Bátornak bátor cselekedet az is biztos, mert kevesen mernek leszámolni a múlttal. Oszt meglehet rosszul látom.

Miriam Scott írta...

Kedves József :) nagyon köszönöm hogy jártál nálam :) a múltam elég göröngyös volt sajna :( de a jelen szép :)és van hogy néha vissza pillantok, amit volna szabad,hiszen az már elmúlt, annak vége van, csak a jelennel kéne törődni :)a múltamban az egyetlen jó dolog ami történt, az a kislányom születése :) ez az egyetlen boldog percem a múltamban :)és úgy érzem ami a lelkünkben, ami fájdalom, bánat, abban csak mi magunk tudunk rendet tenni, más abban nem segíthet,én éppen ezért ,,egyedül eltemetem az összes múltamat,, :)
További nagyon szép, és vidám napot kívánok Nektek :)
Myra.

MJ írta...

Amilyen szép és gyönyörű gondolatok köszönnek vissza a verseidből, sikeres a temetés. Elismerésem!

Miriam Scott írta...

Nagyon szépen köszönöm :)

Muzsi Attila írta...

Életszagú ez a vers, nem temetés...

Miriam Scott írta...

Ez igaz kedves Attila :) ahhoz hogy új életem lehessen, el kell temetnem mindazt ami eddig fájt,és ha ez sikerült, akkor újra élhetek, de sikerült , eltemettem, és új életem van és a sok rosszra már nem gondolok többet:)
Nagyon szépen köszönöm hogy jártál nálam , és olvastad .
Üdv : Myra.