2012. február 28., kedd

Szeretem Miskolcot





Miskolc a legcsodálatosabb város,
Mi számomra csak álom kép volt,
Eddig távol s messze voltam tőle,
Arra vágytam, befogadjon szívébe.


Mint vándormadár, úgy éltem e világba,
Erdélyből sodort a szél e nagyvárosba,
Felkutatott szerelmem, s a kezem fogta,
Büszkén mutatta, milyen szülővárosa.


Akár egy turista, úgy csodáltam mindent,
A diósgyőri várat, ami máshol nincsen,
Lillafüred, s a csodás vízesés, hegyek,
A Színvarpark, hol éreztem a szerelmet.


Ti emberek mind, kik Miskolcon éltek,
Legyetek boldogok, e város csak a tiétek.
Lehet bármilyen nehéz a szürke hétköznap,
De a legszebb városában élsz az országnak.


A híres kocsonya fesztivált is itt láttam,
Amire azelőtt mindig annyira vágytam,
Megcsodálhattam a sok szép kirakatot,
S oly vidáman néztem a zenés programot.


Számomra e gyönyörű város új életet adott,
Én boldog vagyok, hisz szerelmet is hozott,
Most büszkén kikiálthatom e nagy világba
szeretem Miskolcot, érzem befogadott magába.
2012.02.17

J_Myra


Nincsenek megjegyzések: