2012. november 8., csütörtök

Faragó Mesterek



Mesterek azok, akik a betűt faragják,
Aztán gondosan, szépen összerakják,
Szerszámuk csak egy iró toll a kezükben,
Mit megmártanak, forgatnak szívükben.

Ékesítik, s gyöngyszemmé formálják,
Fehér papíron majd másoknak átadják,
Mosolyt, vagy könnyeket csalnak arcokra,
Gyógyírt visznek a nehéz magányokra,

Övék lesz a dicsőség nagy diadala,
Tőlük ered a sok vers, próza, ballada,
Számunkra megmarad a faragott betű,
Mesterek kezéből, az a sok remekmű.


2012.11.09

J_Myra

6 megjegyzés:

MJ írta...

No végre! Mondom ezt arra, hogy sokáig nem engedett a "blogger" ide belépnem. Most pótolhatok, ami nem nehézség ha ilyen gyönyörű sorok közt kószálhatok. :)

Miriam Scott írta...

Kedves Józsi :) nagyon örülök Neked, de nem véletlenül zártam le a blogomat, ugyanis kis híján töröltem mindent :( a poeton a publikált verseimmel meg is tettem,igaz nagyon fájó szívvel,de muszáj volt , 72 versemet töröltem :(, egy olyan helyzetbe kerültem hogy meg kellett tennem,de most már össze szedtem magam , és újra itt vagyok , és öröm tölt el ha itt jársz, azaz járnak ( mások is ) nálam.Baráti szeretettel ölellek. Myra.

Muzsi Attila írta...

Kedves Myra, én ahány faragót ismertem, egyiknek sem voltak ilyen gondolatai amikor faragtak. Legtöbbnek pálinka s ilyenek voltak az eszükben. Most gondold el, ha belém, aki nem pálinkázok a faragás lelkét adta volna az Úr, a sok kárinkodást mivé faragtam volna?
(A bloggerem csak ma adta vissza a listámra a te blogodat...)

Miriam Scott írta...

Kedves Attila :) köszönöm hogy jártál nálam,és bocsánat hogy elzártam a blogomat, de sajnos volt egy kis gondom,de már minden rendben van, és továbbra is itt leszek, és igyekszem újra a régi Myra lenni :)ez a faragó mester , akiről én írok, Ő egy nagyon különleges,Ö nem iszik, és nem káromkodik :))) csak a faragásnak él,Ő csak a betűket faragja,és amint írom , " szerszámuk egy toll a kezükben " és azért gondoljunk csak bele, milyen lenne már ha egy tollal a kezében elkezdené faragni a káromkodást ?:)))) azt is lehetne biztosan, de ez a faragó mester olyat még nem próbált :)))aztán kitudja ....:))) Örülök hogy jártál nálam. Üdv : Neked. Myra.

Muzsi Attila írta...

És van ennek a faragó mesternek egy honlapja vagy valami, hogy imádjam én is?

Miriam Scott írta...

:))))) .... talán valahol van :)))