2011. február 24., csütörtök

Boldog pillanat



Vége egy csodás szerelemnek,
 Picike része voltál, életemnek,
Szép időket élhettem  át veled,
Ott nevettem, szárnyalt szívem,

Ne légy szomorú, valaminek vége,
Gondold át, hidd hogy meg érte,
Mi jó volt benne őrizd szívedbe,
Mi fáj azt mind, vesd a tűzbe,

Hadd égjen a bánat, lobogó tűzzel,
Nyoma se legyen, a szenvedésnek,
Vesd ki fájdalmad  lelkedből,
Töröld le könnyed szemedből.

Ha van ami szép,még mindig,
Rakd arany dobozba, s őrizd,
Szemed csillogjon, nézz vissza,
Életednek volt,boldog pillanata.

19:19 2008.12.19.
J_Myra

8 megjegyzés:

MJ írta...

Volt, van és lesz boldog pillanata...

Miriam Scott írta...

Ez így igaz :) ilyen az optimista ember :) és ez így jó :)
Köszönöm hogy jártál nálam :)

annalíz írta...

Csak a kedvenc dalommal tudlak vígasztalni:"a szerelemnek múlnia kell, s ha múlik, akkor fájnia kell..."
u.i.: vagy nem volt szerelem.

Kőrösi Mercédesz írta...

Kedves Myrí, örülök látlak nálam:), szeretettel várlak bármikor!
Merci

Miriam Scott írta...

Kedves Annaliz :) köszönöm hogy jártál nálam, és a vigasz dalt is :) nekem is a kedvencem, többek között, ez valóban nagy szerelem volt, de már vége, nagyon régen volt, akkor még gondtalanul éltem a kedves szüleimmel,fiatal lány voltam, és akkoriban, abban a kórban, jött ment a szerelem :)
Ölellek : Myra.

Miriam Scott írta...

Kedves Merci :) én is örülök Neked :)és köszönöm,hogy jártál nálam :)
Ölellek . Myra

MJ írta...

Felhőtlenül boldog nőnapot kívánok!

Miriam Scott írta...

Nagyon szépen köszönöm, kedves szavaid :).
Vidám szép napot kívánok Neked is :)
UI:Itt csodálatosan szép idő van,süt a nap, és csiripel a sok madár, kínt a fenyőfán :)